Emilia | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilia

Icke Medlem
Meddelanden
2,195
Reaction score
100
Användarnamn: Emilia

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilia

Vad heter du på discord? Emilia#0151

Ange ditt födelsedatum 20 November 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar så ofta jag kan. Eftersom jag inte har några fritidsaktiviteter och socialfobi är jag hemma 99% av tiden, därför kan jag vara inne allt ifrån tidigt på dagen till sent på natten. På helgerna spelar jag nästan alltid till ca 04 om det inte är något dagen efter men även på vardagar spelar jag till ca 01-02.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hade fokuserat mycket på reports, supportärenden, speccat, hjälpa till med staffärenden och det som behövs. Jag vill gärna se en förbättring i allas rp då det är den största delen av fivem speciellt hos polisen då dom ofta inte kan lagar och regler, jag kan en del lagar och regler och hade kunnat hjälpa till där. Sjukvården behöver utveckla sin rp men just hur man behandlar personer vid olika tillfällen. Jag hade speccat större scenario så som gängkrig och bankrån. För mig är allas välmående på servern en stor prioritering, att finnas som en extra hand för någon, lösa ett bråk, påhopp eller kränkningar är något som jag inte hoppas förekommer men kommer alltid ställa upp ifall det förekommer. Jag kommer aldrig att döma ett ärende partiskt och värdesätter båda sidor lika mycket tills jag får ett konkret bevis så som video på händelsen.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varit staff men är servervakt just nu och känner att jag kan hjälpa till mer som support än vad jag kan som servervakt.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej bara servervakt commands.

Vad kan du om skripts? Ingenting men är alltid öppen för att lära mig mer om det.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff då jag tycker att denna servern har värderingar som jag står för och därför vill hjälpa till att server förblir med dom värderingarna. Jag vill hjälpa till med att få server att gå framåt med bättre rp och skripts. Jag tror att jag hade passat perfekt med att lösa supportärenden då jag alltid är opartiskt till bevis kommer fram. Jag är väldigt lugn och förhastar mig inte in i beslut. Jag trivs väldigt bra med att jobba med andra människor och att hjälpa till där det behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan servern och har inga planer på att göra det.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja.

Senast ändrad:
Tror du behöver utveckla din ansökan.

- Kan du spela på kvällarna/nätterna?

- Hur skulle du kunna förbättra andras rp nivå?

Tänk på att ge lite mer konkreta exempel, annars är det en bra ansökan.

Godkänd efter intervju har hållits, välkommen till staff teamet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka