Nekad EmilHansen1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilHansen1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil9596#6548

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2009

Berätta om din karaktär. Det är Emil Hansen Han har haft en bra och normal uppväxt han bodde med sin mamma och pappa i ett litet hus utanför en stad som heter halelojia tills han var 6 år gammal, då flyttade dem in till storstan för att Emil skulle få en bättre upplevelse i skolan och kunna koncentrera sig på sitt skolarbete för att kunna få så höga betyg som möjligt, sen började han på en skola i staden haleloljia och det gick bra i 1-6:an han fick nästan bara A när han gick ut 6:an sen när man slutade 6:an så flyttades man till en ny skola där man gick 7-9:an där gick det också bra förutom att hans kompisar började hänga med dem äldre "coola" grabbarna men Emil fortsatte koncentrera sig på sitt skolarbete och fick B som högst i betyg när han gick ut 9:an sen när han gått ut 9:an så började han på ett gymnasium, han valde inriktningen fordon och maskiner där fick han också väldigt bra betyg och började jobba hos sin morfar i hans verkstad när han var 18 år gammal. När han fyllt 20 år så flyttade han till staden unive och söker nu medborgarskap för att fortsätta jobba som mekaniker i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en social och utvecklad rp nivå till servern och kommer hålla det så till 100% under hela min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motspelaren ska ha det så kul som möjligt och inte för att man själv ska vinna scenariot utan alla ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? Många av mina vänner spelar här och jag har även spelat här innan och vill börja igen för ingen annan server har bemött mig så bra och har saknat unive väldigt länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka