Nekad Emilggg | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilggg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emilgg#9805

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert och han är född i Sverige och han är uppväxt i Jönköping och hans favorit mat är korv. Han har två syslon en storebor och en lillasyster alla dem är väldigt tajta. Hans pappa dog tidigt av cancer och det gjorde så att hans mamma inte kunnde ha kvar sina barn och barnen var tvungna att flytta hem till en fosterfamilj. Hans dröm är att bli kriminell. Men han har också ett stort intresse i bilar. Hans uppväst var bra och allt gick bra i skolan fram till han började på gymnasiet och då började han med att sälja droger på den tiden när han inte gick i skolan. Men efter det slutade han med droger och istället skaffa fru och familj. Fem år senare hade han familj och det är nu han är nu, han har planer att bli kriminell för att kunna käna lite mer pengar för att kunna köpa mat till sin familj. Han tycket att han gör för mycket arbete men får förlite pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldigt noga med rp reglerna och tänka väldigt mycket på suntförnuft, jag kommer att göra mitt bästa och försöka att få lallarna till att rpa bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det inte spelar någon roll om du vinner eller förlorar i ett scenario. Och att du inte ska tänka på att vinna hela tiden men också tänka på att låta andra vinna.

Hur hittade du Unive? utav fiveM listan och några vänner,

Nekad, endast en ansökan per 24h samt hittar inte din dc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka