Accepterad EmilG21 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilG21

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
12
Användarnamn: EmilG21

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EmilG123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? EmilG21#4348

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam han gillar att köra bil med vännerna och med familjen. Hans familj är perfekt, mamman är snäll och har inte gjort några olagliga saker och pappan. Han föddes i sverige långt upp med hans mamma och pappa. Han vart döpt till Erik Sjöström. Erik fick gå på en bra skola och fick många bra vänner. Erik har ett dröm jobb som är taxichaufför för att han gillar att köra bil. Erik är nu 22 år gammal och kör mycket bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har rpat i många år typ i 5 år. Har ägt en känd server och att det är roligt att rpa på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att servern har bra spelare, bra scripts och andra saker och att den är 14+ för att jag är 14 och fyller 15.

Hur många timmar har du på FiveM? 675 timmar

Hur hittade du Multistaden? Sökte på Swe inne i fivem och då hittade jag den servern lägst upp i listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, gillar denna server så kör bara på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka