Nekad EmilG21 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilG21

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/EmilG123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? EmilG21#4348

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1990

Berätta om din karaktär. För 23 år sedan så föddes en liten grabb som fick namnet Jakob Johansson. Jakob fick en bra uppväxt. När Jakob var 8 år gammal så började han på förskolan, Jakob fick många nya vänner och snälla vänner. Han var jätteglad på förskolan och ville alltid gå dit för att träffa sina underbara vänner som han har där. En dag så blev han mobbad av barn där på förskolan för att han inte var som dom andra, dom sa till honom att han alltid ska vara glad för minsta lilla och aldrig blir sur. Han lyssnade inte på dom då han är en person som inte behöver och vet att man inte ska lyssna på folk som mobbar. Efter ett år så började han skolan, han fick lära sig mer där och fick ett stort intresse om att vara sjukvårdare. Jakob kollade mycket på tv om sjukvårdare och hur man ska göra för att vara sjukvårdare. Han blev alltid glad när han kollade på det. Några ytterligare år hade gått och Jakob började på gymnasiet, Jakob gick programmet "vård och omsorg" och fick lära sig mycket mer om det. Jakob gjorde sitt arbete bra på gymnasiet och blev en av dom bästa eleverna på skolan. Han hade gått sina 3 år på gymnasiet och flyttade ut efter han hade tagit studenten. Han bodde i sitt boende i 3 år tills han hade bestämt att flytta till Unive stad. Han väntar bara på medborgarskap för att åka dit....

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är väldigt bra på att rpa och kan alla regler inom rpen, kan även mycket om att göra bra och seriösa scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att servern har bra spelare, bra scripts och andra saker och att den är 14+ för att jag är 14 och fyller 15.

Hur hittade du Unive? Sökte på Swe inne i fivem och då hittade jag den servern lägst upp i listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa och att ha kul + att göra bra och seriösa scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka