Nekad EmilG21 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilG21

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
12
Användarnamn: EmilG21

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Emil

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? cirka 700 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag gillar taxi jobbet jag var förut taxi men spelade inte på ett tag och vart kickad men det är ett roligt jobb att jobba på. Jag har också mycket erfarenheter för att jag gillar att köra bil och det är det man gör som taxichaufför.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter att anställa folk jag vet hur man gör och har gjort det förut så vet det. Har också mycket erfarenheter att köra bil. Jag vet inte att man kan ha erfarenheter att prata med folk men det har jag haha.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam han gillar att köra bil med vännerna och med familjen. Hans familj är perfekt, mamman är snäll och har inte gjort några olagliga saker och pappan. Han föddes i sverige långt upp med hans mamma och pappa. Han vart döpt till Erik Sjöström. Erik fick gå på en bra skola och fick många bra vänner. Erik har ett dröm jobb som är taxichaufför för att han gillar att köra bil. Erik är nu 22 år gammal och kör mycket bil. Han gillar skolan och har gått ut hela skolan med bra betyg.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ska jag försöka

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, gillar servern så kommer fortsätta spela på den ändå

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej spelar bara på Multistaden

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad eftersom vi redan har en Chef.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka