Nekad Emilboii | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilboii

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilboii

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andrew Plate och är 37 år gammal. Andrew är en ganska lugn kille som är ganska snäll, men försöker att inte visa det för mycket, Andrew är också väldigt omtänksam. Andrew lärde sig tidig att vara omtänksam tar en längre i livet en att vara taskig och dum. Andrew hade en tuff barndom då hans mamma dog när han bara va 3 år gammal och och hans pappa var inte så mycket hemma då han behövde jobba för att få in pengar till familjen. som bestod av Andrew och pappa Patrik och lillebror Kevin. Andrew började jobba som bara 13 år gammal för att hjälpa sin pappa att känna pengar till familjen. Men Andrew hade fyllt 16 år så träffade Patrik(Andrews pappa) en ny tjej som sedan skulle gifta sig och då tog Andrews liv en ny vändning då familjen fick mer pengar och då behövde inte Andrew jobba. Andrew hade varit sämst i sin klass i men vände det och blev en av dom bättre. Andrew gick ut med högsta betygen i grundskolan. Sen valde han att plugga till ingenjör och när han var klar med sin utbildning så började han känna bra pengar och kunde börja köpa många fina bilar till sig och sin pappa. Hans största intrese är bilar då han har 6 st bilar som han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt rolig karaktär och rp som jag hoppas många på servern kommer komma ihåg. Jag kommer skapa en social karaktär med mycket kompisar och kontakter som kommer skapa bra scenarion och rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm,Rdm,nlr

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ungefär 800 timmar i Roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen om 10/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka