Nekad Emilboii | Chef-jobb ansökan [SC Styling] [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emilboii

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc styling

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Emilboii#9630

Hur gammal är du? 16, 2006

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på Unive någon gång i juni eller juli 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef skulle börja med att försöka skaffa samarbeten med marja-lisa då jag anser att det är bra för båda parterna då vi får bilar till ett billigare pris och dom får pimpa för ett billigare pris hos oss. sen skulle jag även fixa starka band med Auto experten då det skulle vara bra för båda företagen. sen skulle fixa samarbete med Securitas för att vi ska få en bättre säkerhet och att få alla så trygga som möjligt samt om det blir bråk har vi alltid en ifrån Securitas på plats vilket är bra för tryggheten hos våra kunder och dom skulle få rea på sin bil pimpning. sen skulle jag vilja att chefen får ett kontor så att man kan få lite egen tid på kontoret. sen inne i Sc stylings lokal så finns det en bill lift som är ifrån Gta 5 som skulle varit jätte nice om man fick bort den så att man skulle kunna få ett till ställe att pimpa bilar på. Då just nu så har vi bara ett ställe att pimpa på. sen skulle det vara bra om vi fick ett nytt färg bås då det vi har nu går inte alla bilar in i så dom går inte att färga om. Om det inte går att lösa om någon skulle kunna fixa en ny lokal till oss t.ex. liknade Marja-lisa i utseende. Sen vill jag att vi ska utveckla rpn på Sc styling me mer /me och mer emotes när man ska skriva fakturor eller sätter på delar. sen skulle jag fixa arbetare som kan jobba mycket och inte sysslar med korruption och om jag ser eller hör att någon sysslar med det så går jag till en staff och pratar men honom/henne och sparkar ut den personen som har gjort de. sen kommer jag inte tolerera att folk frågar om att få högre rang jag tycker att man ska jobba på bra och då kommer belöning.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är för tillfället biträdande chef på Sc styling så jag vet hur systemet funkar sen har jag varit personal ansvarig på både Vianor och Marja.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer kunna var inne 2-4 timmar på vardagar och mycket mer på helger/lov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna

Nekad, skriv hur du kommer utveckla jobbet, inte vad ni skulle behöva införskaffa.

Tillbaka