Accepterad Emilboii | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emilboii

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069362381/

Ditt Hex-ID: 1100001421b78cd

Vad är din discord tagg? Emilboii#9630

Vem var det som bannade dig? Maze4k

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-18 004014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lagade bilar på meko fast jag inte var i tjänst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle jag och lägga mig och gick ur tjänst men när jag har gåt ur tjänst och går ner för trappan på meko så kommer det folk springades och vill ha lagning. Så för att vara lite snäll innan jag ska dra så lagar jag deras bilar och då blir jag bannad och det var inte så att jag inte skrev /me eller la faktura. Jag för står att jag har gjort fel men ville bara hjälpa till annars får jag lite skulldkänslor att jag inte hjälpte dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som inte hade kläderna på mig när jag lagade bilar men jag ångrar mig något enormt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 gånger tidigare men jag har tagit lärdom va mina banns och inte gjort om samma sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jobbat med kläderna på

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att jobba med kläderna på hela tiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Tillbaka