Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198128555076/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Stenfeldt
Vad är ditt discord namn? Emil#1852
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zakarias och han hade inte en jätte bra uppväxt, han pappa jobbade hårt och hade inte tid för zacke och hans mamma var sjuk men han försöker ändå göra det bästa av situationen. Zackes stora dröm är att jobba inom bilvärlden och att bli mekaniker eller säljare av olika fordon. I skolan gick det inte jätte bra för honom pga. saker hemma och han började hänga med ett gäng "flower power hippies" och flyttade upp till sandy tillsammans med dem. Med hippiesen hittade han ett tillfälligt syfte och det är oxå där hans berättelse börjar. Målet för zacke kommer dock vara att få ett jobb inom bilvärden.
Vad är zacke för typ av person? Han är en snäll, ambitiös och nere på jorden. Han vill gärna lösa problem med ord istället för knytnävar och försöker att hålla sig ifrån trubbel. Eftersom zacke redan hittat några vänner som han tycker om vill han inte byta ut sina gammla men vill försöka få det att se att det finns mer till livet än att röka sig höga och ligga medvetslösa i någon sopptunna. På zackes fritid kommer han tillbring varje sekund runt bilar och se till så att hans eget fordon är i toppform.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Blir jag medlem så kommer jag bidra med mycket bra rollspel som är seriöst men som ändå kan vara roligt. Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag redan gillar servern från den tid jag lagt ned på den redan och för att det hade kul att kunna ta min rp till nästa nivå med ett medlemsskap jobb samt kunna ha en mer delaktig roll på discorden som whitelistad.
Hur hittade du Unive? Fick servern rekomenderad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och skapa intressanta scenarion samt ev. hitta nya vänner att rollspela med
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som mitt mål med rollspel men hade inte haft något emot att ansöka om staff vid ett senare tillfälle
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Brukar bara spela på en server åt gången.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Stenfeldt
Vad är ditt discord namn? Emil#1852
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zakarias och han hade inte en jätte bra uppväxt, han pappa jobbade hårt och hade inte tid för zacke och hans mamma var sjuk men han försöker ändå göra det bästa av situationen. Zackes stora dröm är att jobba inom bilvärlden och att bli mekaniker eller säljare av olika fordon. I skolan gick det inte jätte bra för honom pga. saker hemma och han började hänga med ett gäng "flower power hippies" och flyttade upp till sandy tillsammans med dem. Med hippiesen hittade han ett tillfälligt syfte och det är oxå där hans berättelse börjar. Målet för zacke kommer dock vara att få ett jobb inom bilvärden.
Vad är zacke för typ av person? Han är en snäll, ambitiös och nere på jorden. Han vill gärna lösa problem med ord istället för knytnävar och försöker att hålla sig ifrån trubbel. Eftersom zacke redan hittat några vänner som han tycker om vill han inte byta ut sina gammla men vill försöka få det att se att det finns mer till livet än att röka sig höga och ligga medvetslösa i någon sopptunna. På zackes fritid kommer han tillbring varje sekund runt bilar och se till så att hans eget fordon är i toppform.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Blir jag medlem så kommer jag bidra med mycket bra rollspel som är seriöst men som ändå kan vara roligt. Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag redan gillar servern från den tid jag lagt ned på den redan och för att det hade kul att kunna ta min rp till nästa nivå med ett medlemsskap jobb samt kunna ha en mer delaktig roll på discorden som whitelistad.
Hur hittade du Unive? Fick servern rekomenderad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och skapa intressanta scenarion samt ev. hitta nya vänner att rollspela med
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som mitt mål med rollspel men hade inte haft något emot att ansöka om staff vid ett senare tillfälle
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Brukar bara spela på en server åt gången.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja