Accepterad Emil_unive1223 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil_unive1223

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450116739/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:244925505

Vad är din discord tagg? emil_dc#8767

Vem var det som bannade dig? Gaywi.G T R

Bild på banmeddelande: unive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen valde banna mig eftersom från hans vinkel så tror han att det är jag som kör upp i bergen med fordonet och att jag gör detta bara för att fly från polisen men så är inte fallet. Det var han som körde bilen och jag säger till han ig, Hur kör du och jag säger att han inte ska åka upp i bergen men jag kan ju liksom inte styra över hur han kör. Jag rpar på mina skador som jag får av körningen så bra jag kan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några killar i mitt gäng ska göra ett butiksrån i grow street men eftersom det var folk som inte kunde bete sig där och förstörde hela scenariot så var vi tvungna att hoppa support där vi fick byta butik och vi fick också andra bilar än vad vi bestämde. Vi kör rånet ändå på den andra butiken och allting går bra tills vi ska åka därifrån. Vi har delat upp oss i två grupper och jag och en annan kille hoppar in i ena bilen. Det är han som kör bilen och jag sitter bredvid. Han bestämmer sig för att köra upp på ett berg där vi krashar ett flertal gånger. Jag säger till han att han inte får köra som han gör men han lyssnar inte och kör vidare. Jag får då rpa så bra som jag kan på mina skador och jag kan inte göra något åt att han kör som en dåre uppe i bergen. Vi kraschar och åker in, kort där efter blir jag bannad för Powergaming (kör upp på berg med en mercedes)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att det kan vara svårt att veta vem som kör och jag försöker ju få honom att förstå att man inte får köra som han gör. Jag tycker att det inte finns så mycket att göra i min situation eftersom att det var han som körde bilen och jag försöker rpa på mina skador så bra som det går. Men ensak jag hade kunnat gjort var att planera flykten mycket bättre men det blev svårt eftersom att vi behövde byta butik och vi hade väldigt kort tid att planera flykten på den andra butiken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat unive i perioder och jag har mest spelat för ett väldigt bra tag sen när jag var ny. Jag hade då inte så bra koll på rp men jag tyckte det var väldigt kul så jag spelade väldigt mycket. Med det så fick jag också många banns eftersom jag inte kunde många regler. De flesta avstängningar jag fick var pga powergaming, jag var otroligt dålig på att rpa på skador och jag har fortfarande svårt med det men jag själv tycker att jag har blivit mycket bättre på att rpa skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat vänta med rånet och ha en bättre flykt plan där vi planerar exakt vart vi skulle åka och då tror jag att det här inte hade kunnat hända. Men som sagt blev det svårt eftersom vår flykt plan var baserad på growstreet butiken och det blev väldigt stressigt och alla ville göra det då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till hundra procent! I framtiden kommer vi planera våra rån mycket mer och vi måste också kunna se vad som händer ifall det blir fel. För att alla gör fel ibland och det blir inte alltid som man tänkt sig. Men just nu tror jag att vi i gänget kommer hålla oss borta från butiksrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill ej se detta mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka