Accepterad Emil_unive1223 | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil_unive1223

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450116739/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d328883

Vad är din discord tagg? emil_dc

Vem var det som bannade dig? takeaxelz_

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen som valde att banna mig tycker jag gör ett super bra jobb som bannar men eftersom det inte var jag själv som spelade så kan jag inte kommentera mer på själva bannen. Jag frågade i support om klipp på händelsen men det var ingenting som fanns.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner ska ha gibb kväll och bara chilla och spela fifa. När jag är på toa så går en av mina kompisar in på unive på min dator och börjar bete sig illa. Såsom jag har fattat det så använde han en pistol som jag hade och sprang runt och sköt massa folk. När jag kom tillbaks från toan så märkte jag ingenting eftersom de hade alt f4at efter händelsen men senare på kvällen så blir jag bannad och eftersom jag inte spela unive just då så hade jag inte orken till att göra en bannöverklagan då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i sig är självklart inte felaktig. Däremot tycker jag alltid att det är bra att t.ex be personen hoppa support och prata om händelsen men jag förstår att ibland så finns det inte tid för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom jag inte spelat unive på ett bra tag så har jag inte så jätte bra koll på vad mina gamla handlar om men om jag får gissa så är de pga powergaming eftersom jag inte är så bra på att rpa på skador men detta är någonting som jag vill förbättra på så att det blir en roligare rp för både mig själv och för andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort är väll att kanske haft mer koll på min dator och inte suttit på toan så länge hahahhahah. Men i stora fall så tycker jag inte att det är mitt fel ifall en annan person gör så att du blir bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ha mer koll på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Eftersom att det gått ett halv år sedan du blev bannad väljer jag att unbanna dig, men detta på ett villkor. Vill inte se en ända ban från din sida framöver, ser jag det ryker du igen och då kommer du aldrig mer tillbaks!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka