Accepterad Emil_M23 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z Emil

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fvqq-mtfg/QRTRQCQT

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Z Emil#1192

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil och är 20 år gammal. Han föddes och är uppvuxen i Göteborg , Hans drömmål är att bli Polis. emil är en väldigt glad och driven människa som vill uppnå sina mål.
Redan sen lågstadiet så ville han bli Polis. Emil är halv svensk och halv Arab han är 180 cm lång och gillar att arbeta med kriminalitet. Han har två barn och en fru och han bor ute på landet. Hans favoritämne i skolan va kemi och matematik. På gymnasiet gick han i samhällskunskap i 3 tre år och efter de studerade han på högskolan i 4 år till polis. Hans favoritmat är korv och potatismos med korv och falafel. Emil hade en väldigt bra uppväxt, han hade bra betyg och han tappa oskulden med sin fru Maheen när han var 17 år. Emil jobbar nu som Säkerhetsvakt på Securitas och har väldigt goda egenskaper. Han är bra på att handskas med folk och även väldigt bra på att samarbeta. Han gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar han även på tv fifa 22 och nba 2k 22. emil är med i en organisation där man hjälper flykting barn som har tappat bort sina föräldrar i krig osv… Innan så var han fotbollstränare för Malmö FF med sin käraste kollega Anders Balkan och han ledde de till gothia cupen 2015

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tror att jag kan påverka detta communityt väldigt positivt, genom min roll som försvarsadvokat vill jag att lagen i spelet ska bli ännu mer verkligt. Jag vill att rättegångarna går rätt till och att mina klienter ska få ett väldigt bra erbjudande. Jag bidrar till att hjälpa servrarna med allting som behövs och skulle också kunna ha andra yrken ifall det skulle behövas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämna i ett secnario för att vinna är väldigt och mortpaterns är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och istället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra RP nivå och då man det att man ska spela scenariot bra och inte lämna och spela för makt och pengar

Hur hittade du Unive? Det var några vänner som rekommendera det och så har det kommit upp när jag har sökt på svenska servers på five m

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka