Nekad Emil__ | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil__

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198215112679/

Ditt Hex-ID: 11000010f30a7e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Emil.#7993

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 4 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Lallare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de ansåg att mitt rollspelande inte uppnådde vad de söker helt enkelt. Jag har fått förklarat till mig att jag stod och tjafsade med två vakter... vi drev bara lite med dom och hade allmänt gött. Men det verkade inte en Admin tycka är okej, vilket jag tycker är väldigt märkligt. Men jag kommer att förbättra mig om det är det som krävs för att spela hos er..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod som sagt och bara hade det allmänt gött och snackade lite. Vi snackade lite med två vakter och vi drev lite med dom och det var alls allvarligt överhuvudtaget.. jag kan inte förstå mig personer ibland. Men då tar man hand om problemet in-game då istället för att banna någon för att ens karaktär är typ oskön och har dålig attityd? Du vet, personer IRL har dålig attityd mot poliser, vakter osv.. om ni inte visste det. Alla karaktärer kan inte vara svinglada och trevliga. Det finns olika personer till allting precis som IRL.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban.. eftersom det är en sån konstig anledning.. ser när har ni inte sett personer bara stå och driva med lite vakter? Ni bannar ju minst 100 personer per dag för "Lallare, keff attityd".. Ska alla karaktärer vara likadana? Det vore ju skittråkigt. Om vakterna ansåg att vår attityd var lite keff, då tar man hand om problemet in-game då istället för att banna någon för att ens karaktär är typ oskön och har dålig attityd?

Jag har varit i RP branschen ett bra jävla tag och jag vet hur det går till och jag kommer absolut förbättra mig om det krävs för att ni ska må bra och resterande personer inblandade. Om man tar åt sig OOC vad våra karaktärer säger, då har man ett problem.. för jag tror nästan det har inträffat.. vilket är synd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit "Lallare" & "Sunt förnuft", och vi har seriöst bara stått och snackat lite med personer med en liten hög ton och lite attityd bara för att det är lite roligt. Vi spelar ju efter våra karaktärer.., ska vi då ändra för Staff tycker det är kefft?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag säkert kunnat göra.. vi hade kunnat vara lite snällare mot vakterna om det så krävs. Min karaktär har inget agg mot tjänstemän överhuvudtaget. Det känns konstigt att jag ska ändra min karaktär på grund av detta.., min karaktär är väldigt stor i käften och har attityd mot personer som har det mot honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att min karaktär ska dra ner attityden mot tjänstemän.. men det är så jävla skevt eftersom det är ett rollspel. Ni låser ju rollspelandet om ni ska banna personer för en sådan keff anledning. Hur ska då rollspelandet kunna utvecklas?

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka