Accepterad Emil_33 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil_33

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128580799

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Tegnerud

Vad är ditt discord namn? Black Marsvin#0375

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Bob Brunsås och Bob är 21 år gammal. Han är född 2000-08-14. Bob är ny i staden Har bott i den i ca 1 vecka. Han känner inte så många kanske bara 5 stycken. Några av dom är Erik Eriksson, Elliot Johansson, Bengt Larsson och Gabriel Björnén.
Bob har mycket energi, han är rolig och snäll. Hans hobby är att åka eller köra. han vill jobba på Mekonomen för Bob har hjälpt sin pappa, mamma och syster i garage. Bob har hjälpt dom sen han var tre år gammal. Bobs Pappa är 51 år gammal. Hans Mamma är 50 år gammal och Bob har en syra är 15 år gammal. Bobs favorit färj är blå. Hans favorit märke är Nike. Bobs dröm bil är Bmw M4 eller en Audi A6. Men han gillar alla muskelbilar och alla sportbilar. Han har växt upp i ett fint område. Så han har inte hålt på men alkohol eller droger när han var liten eller när han är stor. Han har gått på en privat skola i sitt område. Bob gillar att gymma med kompisar eller ensam men med kompisar är det bäst. Bob har en bra relation med sin släkt men bäst med sin mamma och pappa. Bobs favorit maträtt är Stuvade makaroner med falukorv med ett stort galas med coka cola zero med is. Det tycker han är riktigt gott. Hans Drömmer är att bil miljonär och kunna köpa Många sport bilar och muskelbilar. Bob gillar också att hjälpa människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till med att få ett bättre samhälle och för jag kan bedra med bra rollspel eller bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för man måste tänka mycket och göra många val och att man måste bjuda på bra rollspel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av min kompis som gillade det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspelen är att bli bättre på det och använda Mitt rollspel mera än vad jag gör ni i alla fall. Jag vill använda mitt rollspel i mitt jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att få många muskelbilar och många fina sport bilar och bli miljonär. Jag vill jobba på mekonomen eller på Falck.
Jag vill också skaffa många mer vänner på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka