Nekad Emil_33 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil_33

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? !Bismilla#0375

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-23:00
Tisdag 16:00- 23:00
Onsdag 17:00- 23:00
Tordag 17:30-23:00
Fredag 19:00 02:00+
Lördag 12:00-00:00+
Söndag 15:00 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem på servern 2021 i november har 900 timmar på fivem

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/813098052042620988/1008445428792041543/unknown.png Har bannats 31 gånger på Unive Roleplay

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Är servervakt är en helt vanlig spelare på servern som hjälper alla staffs med att banna, kicka, säg till ooc så att alla sköter sig på servern, Servervakten finns till för att hjälpa staffsen på servern och underlätta det små jobben på server t.ex alla lallarna som bara lallar runt och inte beter sig. Servervakterna är som Helpers fast ranken under.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig för att jag kommer göra det rätta som servervakt och inte vara krrupt, aktiv Jag vill dessutom göra servern till en bättre plats för alla spelare genom att bli servervakt

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en som inte är Korrupt svabusear eller något sånt på servern, hjälper till genom att kicka/svbanna folk på servern som inte följer Unives Relger. Jag tycker en servervakt inte ska rpa på något annats sätt som t.ex rpa på ooc saker eller likande saker. En Servervakt ska rpa som en helt vanlig spelare på servern utan några problem. Servervakter ska alltid bete sig ic och ooc. Specielt occ man ska ha en bra ton som servervakt och man ska göra så att andra spelare på servern ska se upp på dig och säga, Gud vad bra servervakt han är, Jag vill också bli en lika bra servervakt som han.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt
korruption som Servervakt är att t.ex ressar din vän bara för att den dör eller bara inte har helf, eller om du bannar/kickar någon bara för att du t.ex håller på att förlora ett sinario, eller dva en bil för att du lägger in dina saker i den, för att inte bli av det föremålen i bilen, Abuse är likande att du ressar dig själv eller någon annan för att du inte orkar rpa på att du är skadad.

Senast ändrad:
Nekad, utveckla samtliga punkter. Du får göra en ny ansökan om en vecka.

Jag råkade skicka den jag skulle lägga in min länk på baninfo och råkade skicka men det spelar inte roll eller för den var inte ens nära klar :)

Tillbaka