Nekad Emil245 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil245

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198819949510/

Ditt Hex-ID: 1100001333dbbc6 (Hex)

Vad är din discord tagg? Em1l#0434

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stog inget varför jag blev bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktist inte för att jag gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil och letade efter en kille som jag då har planerat att jag ska kidnappa då hettade jag han och riktade pistol sa att han skulle hoppa in i bilen då gjorde han det och vi åkte till ett gömt ställe och tog ut han ifån bilen och börjare söka igenom han och se så han inte har nån som han kan skada oss med men gick inte så bra för att inventoryt när man söker igenom nån det är buggat så att jag hettade inget och fick gå och in när jag hållde på det då blev jag bannad men ni kanske undrar vad jag skulle göra med han efter vi skulle snacka lite med han för att han ska va skyldiga oss 50 000kr för massa han har gjord mot min bil och min bror och mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var han som banna mig för att jag gjorde inget fel men det var så att han som råna mig var så rädd om sinna vapen att han gick in till support och sa till en av dom att banna mig jätte konstigt för att vi gjorde inget fel och han banna mig uttan nån anledning för att det stog inget när han banna mig och jag fick avtäning rollen som jag igentligen inte ska ha för att jag gjorde inget fel uttan det var han som banna mig som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag powergamare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte kidnappa han men det är ju en del av de kriminella att hålla på med sånt och snacka vi tänkte ju inte sjuta han för det skulle ju va så onödigt att sjuta han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka