Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198819949510/
Ditt Hex-ID: 1100001333dbbc6 (Hex)
Vad är din discord tagg? Em1l#0434
Vem var det som bannade dig? stog inte
Hur lång tid var din ban? 14dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kallar tjejer för fula ord
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till en tjej håll käften
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och prata med en kompis då så prata en tjej samtidigt som jag har pratade då så sa jag hål käften
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det han som banna mig tycket inte att man ska få ban för de för att det är en sån liten sak så det är helt sjukkt att man blir bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att gå där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att gå där ifrån om det blir så igen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001333dbbc6 (Hex)
Vad är din discord tagg? Em1l#0434
Vem var det som bannade dig? stog inte
Hur lång tid var din ban? 14dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kallar tjejer för fula ord
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till en tjej håll käften
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och prata med en kompis då så prata en tjej samtidigt som jag har pratade då så sa jag hål käften
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det han som banna mig tycket inte att man ska få ban för de för att det är en sån liten sak så det är helt sjukkt att man blir bannad
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att gå där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att gå där ifrån om det blir så igen
Har du läst våra regler? Ja