Nekad Emil22 | Ban överklagan [Olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? Emil#4663

Vem var det som bannade dig? Antskon

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Antskon. Återstår: 14 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning. De stod för rdm vilket jag verkligen inte gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är andra gången idag jag blir bannad. Jag tror att den här personen råkat bannat mig för jag hann knappt göra någonting innan jag blev bannad. Jag spawnar vid torget och går upp till sjukhuset och tar en voi till marja lisa. Efter de så började prata med en person som jobbade där om att köpa en bil. Sen blev jag bannad helt plötsligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Jag har läst igenom alla regler och jag har inte brutit mot en enda regel. Mer än att jag bara försökt köpa en bil från marja lisa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången var de för att jag slog ner en kille som började kaxa och slå mig så jag dödade han och sedan åkte jag runt i en bil med mina kompisar och blev bannad för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte ens vad jag gjort för fel. Jag har läst varenda regel och inte brutit mot en.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, Jag har inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka