- Meddelanden
- 147
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436
Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c
Vad är din discord tagg? Empan56#4663
Vem var det som bannade dig? Sandberg
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: powegaming ~Sandberg. Återstår: 1 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde som en idiot körde upp på ett berg,försökte rymma etc. Vilket var helt dumt i huvudet av mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit en bil och började köra runt. Och följde inte trafik reglerna. Efter de så kör jag från Marja Lisa till Torget. Därefter kör jag skit fort förbi en polis och ser att de kör efter mig. Jag försöker rymma genom att köra upp på ett berg. Efter det kör jag en bit men tillslut går min motor sönder. Jag går ut ur bilen och får betala en faktura på 50 tusen jag betalar den och sen så tar han som åkte i min bil polis bilen och kör över alla poliser och sedan sticker han. Jag blir frysen i luften. Efter ett tag blir jag bannad. JAG ÅNGRAR DETTA STORT.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen jag som gjorde fel. Jag förstod varför jag blev bannad så därför var de ingen felaktig ban. Jag förstår Sandberg helt och hållet. Nu efter känner jag mig helt dum i huvudet. Och önskar att jag inte gjort det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så hade jag dödat en kille för att han började slåss och vara kaxig mot mig och säger din mamma och sådant. Andra gången så hade jag råkat köra på någon utanför parkering vid torget. Jag skulle testa min kompis nya bilen och tänkte köra ut. Då kom en kille springandes och jag råka köra på honom och han överlever och jag går ut och frågar hur de gick. Han blir arg direkt och började slå mig. Jag dödade honom och fortsatte med att testa bilen och blev bannad lite senare. Tredje gången var när någon landade mitt på gatan utanför bilfirman och jag frågar var han fick den ifrån och han svarar din mamma. Då blev jag förstås lite arg men tillslut hotade han med att döda mig och springer iväg. Jag springer efter och säger stanna annars skjuter jag han stannar inte jag tar ut min pistol och skjuter honom tills han dör. Fjärde gången gången var de en kille som blev påkörd vid torget och en ambulans kommer fram och hjälper han. Jag och en annan står vid sidan om och frågar vad som hände osv. Sedan råkar jag sparka ambulansen för att jag råkade komma åt vänster klick på min mus. Jag springer iväg eftersom jag inte visste vad jag skulle göra. Jag blir bannad direkt efter det. Istället skulle jag sagt att jag råkade i alla fall något bättre än att springa iväg. Femte gången så tog jag någons tesla och försökte sno den men krokade och sedan blev jag dödad och efter de blev jag bannad. Sjätte gången så frågade jag efter droger på torget. De var inte bara dumt utan väldigt orealistiskt också.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunnat göra om det så skulle jag inte ens fått tanken att köra iväg. De var fullständigt korkat gjort av mig man förstör bara servern om man ska hålla på så. Jag skulle gjort så här: Jag hade inte kört alls så fort. Jag hade stannat vid sidan av vägen och låtit polisen prata med mig och göra de dem säger och inte bara köra iväg och försöka rymma.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamänsan, Att man ska köra försiktigt och stanna när polisen kör efter en. Och inte bara köra iväg och försöka rymma genom att köra upp på ett berg etc.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c
Vad är din discord tagg? Empan56#4663
Vem var det som bannade dig? Sandberg
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: powegaming ~Sandberg. Återstår: 1 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde som en idiot körde upp på ett berg,försökte rymma etc. Vilket var helt dumt i huvudet av mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit en bil och började köra runt. Och följde inte trafik reglerna. Efter de så kör jag från Marja Lisa till Torget. Därefter kör jag skit fort förbi en polis och ser att de kör efter mig. Jag försöker rymma genom att köra upp på ett berg. Efter det kör jag en bit men tillslut går min motor sönder. Jag går ut ur bilen och får betala en faktura på 50 tusen jag betalar den och sen så tar han som åkte i min bil polis bilen och kör över alla poliser och sedan sticker han. Jag blir frysen i luften. Efter ett tag blir jag bannad. JAG ÅNGRAR DETTA STORT.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen jag som gjorde fel. Jag förstod varför jag blev bannad så därför var de ingen felaktig ban. Jag förstår Sandberg helt och hållet. Nu efter känner jag mig helt dum i huvudet. Och önskar att jag inte gjort det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så hade jag dödat en kille för att han började slåss och vara kaxig mot mig och säger din mamma och sådant. Andra gången så hade jag råkat köra på någon utanför parkering vid torget. Jag skulle testa min kompis nya bilen och tänkte köra ut. Då kom en kille springandes och jag råka köra på honom och han överlever och jag går ut och frågar hur de gick. Han blir arg direkt och började slå mig. Jag dödade honom och fortsatte med att testa bilen och blev bannad lite senare. Tredje gången var när någon landade mitt på gatan utanför bilfirman och jag frågar var han fick den ifrån och han svarar din mamma. Då blev jag förstås lite arg men tillslut hotade han med att döda mig och springer iväg. Jag springer efter och säger stanna annars skjuter jag han stannar inte jag tar ut min pistol och skjuter honom tills han dör. Fjärde gången gången var de en kille som blev påkörd vid torget och en ambulans kommer fram och hjälper han. Jag och en annan står vid sidan om och frågar vad som hände osv. Sedan råkar jag sparka ambulansen för att jag råkade komma åt vänster klick på min mus. Jag springer iväg eftersom jag inte visste vad jag skulle göra. Jag blir bannad direkt efter det. Istället skulle jag sagt att jag råkade i alla fall något bättre än att springa iväg. Femte gången så tog jag någons tesla och försökte sno den men krokade och sedan blev jag dödad och efter de blev jag bannad. Sjätte gången så frågade jag efter droger på torget. De var inte bara dumt utan väldigt orealistiskt också.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunnat göra om det så skulle jag inte ens fått tanken att köra iväg. De var fullständigt korkat gjort av mig man förstör bara servern om man ska hålla på så. Jag skulle gjort så här: Jag hade inte kört alls så fort. Jag hade stannat vid sidan av vägen och låtit polisen prata med mig och göra de dem säger och inte bara köra iväg och försöka rymma.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamänsan, Att man ska köra försiktigt och stanna när polisen kör efter en. Och inte bara köra iväg och försöka rymma genom att köra upp på ett berg etc.
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: