Accepterad Emil22 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? Empan56#4663

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men de är 9 dagar och 21 timmar just nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: VDM ~_Benkt_. Återstår: 9 dagar 19 timmar 32 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdmade. Alltså använde min bil som ett vapen. De gjorde jag också tycker jag också. Jag råkade köra in i 2 personers bilar men dödade ingen eller så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gått till torget från motellet. Efter de går jag och tar men Ford Mustang men jag råka ta sönder den nästan direkt. Jag ringde mekonomen men ingen kom efter ca 10 minuter. (kan bero på att de bara var cirka 50 personer inne då) Efter de går jag tillbaka och tar min Volvo istället. Jag råka köra på 2 bilar som står och snackar med varandra efter de så sticker jag och de efter. Jag lyckas rymma men jag blir bannad efter. JAG ÅNGRAR DETTA STORT

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel. De var ingen felaktig ban eftersom jag vet varför jag blev bannad. Det var de för att jag råkade köra in i 2 bilar och sedan stack jag utan att göra någonting annat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så hade jag dödat en kille för att han började slåss och vara kaxig mot mig och säger din mamma och sådant. Andra gången så hade jag råkat köra på någon utanför parkering vid torget. Jag skulle testa min kompis nya bilen och tänkte köra ut. Då kom en kille springandes och jag råka köra på honom och han överlever och jag går ut och frågar hur de gick. Han blir arg direkt och började slå mig. Jag dödade honom och fortsatte med att testa bilen och blev bannad lite senare. Tredje gången var när någon landade mitt på gatan utanför bilfirman och jag frågar var han fick den ifrån och han svarar din mamma. Då blev jag förstås lite arg men tillslut hotade han med att döda mig och springer iväg. Jag springer efter och säger stanna annars skjuter jag han stannar inte jag tar ut min pistol och skjuter honom tills han dör. Fjärde gången gången var de en kille som blev påkörd vid torget och en ambulans kommer fram och hjälper han. Jag och en annan står vid sidan om och frågar vad som hände osv. Sedan råkar jag sparka ambulansen för att jag råkade komma åt vänster klick på min mus. Jag springer iväg eftersom jag inte visste vad jag skulle göra. Jag blir bannad direkt efter det. Istället skulle jag sagt att jag råkade i alla fall något bättre än att springa iväg. Femte gången så tog jag någons tesla och försökte sno den men krokade och sedan blev jag dödad och efter de blev jag bannad. Sjätte gången så frågade jag efter droger på torget. De var inte bara dumt utan väldigt orealistiskt också. Sjunde gången så hade jag tagit en bil och körde som en idiot och poliser ser. Jag försöker rymma genom att köra upp på ett berg men min bil går sönder. Den killen jag körde tog polisbilen och stack. Jag blir frysen i luften och sedan bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade till och börja med väntat på merkonomen istället för att sticka efter 10 min. Jag skulle också stannat hos de jag råkat köra på och be om ursäkt och betala skadorna och inte kört iväg det var också väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, Att stanna när man råkat göra någonting och betala någons bil om man råkat ta sönder den eller skadat den och absolut inte köra iväg.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top