Nekad Emil22 | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? Emil#4663

Vem var det som bannade dig? Antskon

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Antskon. Återstår: 14 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning. De stod för rdm vilket jag inte gjort. Jag har bara försökt köpa en bil på marja lisa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är andra gången idag jag blir bannad från servern. Jag tror att den här personen råkat bannat mig för att jag har inte brutit mot en regel. Jag spawnade på torget och började gå till sjukhuset. När jag var där så hyrde jag en voi och skulle gå till marja lisa. Jag körde till marja lisa för att köpa en bil. Sedan när jag var framme vid marja lisa började prata med han som jobbade där om vilken bill jag skulle köpa osv. Efter ungefär 2 minuter av prat så blev jag plötsligt bannad för rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Han som bannade mig kanske bannade fel person. Jag hann knappt göra någonting innan jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Föra gången så hade jag dödat någon för att han började kaxa och sen gick han på mig och slog mig. Jag började jag slå han tills han dog efter de lite senare så körde jag runt i en bil med 4 av mina kompisar och pratade. Och jag blev bannad helt plötsligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, Jag gjorde inget fel. Jag kanske råkade köra på någon med min voi eller något men det är inget jag har märkt isåfall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, Men ifall jag gjorde något fel ska jag se till att bli bättre på rp och sköta mig om ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka