Nekad Emil12346 | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EMPAA

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232336913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? EMIL#8895

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Johansson och är 22 år gamma han har ett långt hår och är ungefär 1.80cm och är väldigt smal och tycket väldigt mycket om bilar han gillar att laga bilar och vara med kompisar. Han hade en svår uppväxt när hans mamma har gått bort så hans pappa träffade ngn annan som Adam inte tyckte om så han lämnade huset och stack till flygplasten utan några kläder ingenting bara telefon och laddare. Min karaktärs känslor går till hans mamma som nyligen gick bort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en hög rp nivå och jag tar allting seriöst och lallar inte runt som dem flesta på servern gör. Jag vill även bli medlem för att jag ska kunna ha jobb på meco eller något sånt jobb som man bara kan bli som medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till ett gott skratt samt ett bra och seriöst rp. Och om ngn gör något fel tex vdmar ngn så försöker jag att kolla id på personen och reporta till en staff så dem får ta de t ärende och hjälpa till med servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väll att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt

Hur hittade du Unive? mina kompisar kör på denna server

Tillbaka