Accepterad Emil12346 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMPAA

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232336913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? EMIL#8895

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam johansson och är 22 år gammal och har en lägenhet och bor ensam. Adam vill jätte järna ha en tjej och han är itreserad av bilar och hans dröm är att jobba som bilmekaniker men om han inte får det jobbet skulla han vilja bli bilsäljare. Adams uppväkst har varit väldigt jobbig som liten då han var han tvungen att jobba med bilar laga bilar och sånt. Men adam tyckte det var för mycket jobb så han sprang ifrån sin familj i sverige och hittade en annan familj med en person som var lika gammal som han och dem började vara med varadra och nu har dem hamnat i samma stad så jag och han ska försöka hitta ett jobb. sen ska jag och han kanske bli lite kriminella och göra lite droger. Adams största dröm är att hitta sina riktiga föreldrar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli verifierad för att ja ghar hög rp nivå och jag tar allt detta seriöst. Jag vill samt bli bättre på rp och inte lalla runt som dem flästa gör jag vill också bli medlem för att jag tror det kommer vara roligt att vara medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt och positiv glädje och inte bara lalla runt som vissa gör och skrika helt enkelt bidra men ett bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väll att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt

Hur hittade du Unive? mina kompisar kör på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka