Accepterad Emil12346 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMPAA

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232336913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Nalle Phu#8895

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Maxx karlsson född 2000 och han är 170 han är en kille som har spaggeti hår som är ner till örat han har en svart tröja och ett par vitta byxor Han har en orten stil han har en mask som är svart som täcker näsan han. Han hade en svår uppväxt pappan stack och var knarkare och mamma drack sig full ofta och 3 bröder. Han hänger ofta med kompisar och gör rån och han gillar också mycket bilar som går snabbt och trimmade bilar gillar bråka med poliser han gillar att vara med familjen. Ofta glad men när folk bråkar med honom eller som han känner så blir han arg. Han blir aldrig rädd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en hög rp nivå. Jag tar allt seriöst. Bidrar med hög rp, Sprider glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har hög rp nivå jag kommer bidra med hög rp nivå jag även bidra med att ifall någon gör fel så kommer jag säga till om det. jag kommer inte alls lalla och ta allt seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väll att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt

Hur hittade du Unive? mina kompisar kör på denna server

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka