Emil123455677 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil123455677

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Emil123455677

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Bol#6666

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 16.00 - 22.30

Tisdag - 15.30 - 22.00

Onsdag - 16.00 - 22.30

Torsdag - 16.00 - 22.00

Fredag - 14.00 - 02.30

Lördag - 12.00 - 02.00

Söndag - 11.00 - 23.00

Vad skulle du göra om du blir staff? För att jag vill bidra med servern med så mycket jag kan och göra så att folk lär sig efter sina misstag och så dem inte gör om de. Jag vill också bli det för att jag tycker det är kul att bidra med serven med det jag kan. Jag gillar att hjälpa folk så det är därför jag vill bli staff. Jag tycker även det är kul och hjälpa folk. Jag vill även bli staff för jag är aktiv ingame och i discorden. Jag vill också bli staff för att jag vill kunna bidra med servern med det jag kan och göra så att folk känner sig trygga på servern. Men jag vill också bli det för att jag tycker det är kull att jobba som staff (speciet på multistaden).jag vill bli staff för att jag vill kunna hjälpa staden och så att det blir en änu mer seriös rp server. Jag vill hjälpa folk som behevöer hjälp i support och vill kunna hjälpa folk ingame. . På kvällarna när det är 100+ spelare inne kan jag förstå att många moods inte hinner med att svara på alla report. Jag vill också blii staff för att jag vill staff för att jag vill kunna göra servern mer seriös ön vad denna redan är. Jag vill hjälpa server att bli mer aktiv vad den redan är. jag har spelat på servern mycket och jag vet många spelare som inte kan rp och faliar rp och sånt så då kan det vara bra att ha ett öga på dem. Jag vill också bli staff för att jag vill kunna lägga till folks roller och sånt. jag vill också vara med och hjälpa till för att det värkar kull.Jag vill också bli staff för att jag vill bidra till att göra så att detta blir den bästa och populäraste servern i Sveriges community jag vill helt enkelt göra så att det blir så bra rp som möjligt och det tycker jag är roligt. jag vill också göra discord servern till en ännu mer tryggare server och så att man kanske hittar någon ny att gibba mer som jag har gjort. Jag vill att folk ska uppleva det som jag har gjort med servern alltså väldigt bra.En annan anledning till att jag vill bli staff är för att jag ska kunna speca på vissa ställen som det är kaos på som t.ex bilfirman.Om jag hade varit osäker under ett scenario så hade jag tagit in en annan staff som hade få tagit beslutit med mig istället så att det inte blir en felaktig ban. Jag är oftast inte en icke beslutsam man utan jag gör det som jag tycker "låter bäst" eller "ser bäst ut".jag kommer också vara en hård men rättvis staff kommer inte vara lätt att övertala. Jag kommer heller inte unbanna min polare bara för att den är min pollare kommer att skita fullständigt i dem och kommer att ta deras banöverklaganden som jag hade gjort mot dem andra. Det är därför jag vill bli staff för att jag vill kunna vara med och bidra till en bättre sever. Jag vill göra så att servern bli bättre och mer seriös än var den redan är. Jag gillar att hjälpa till det är därför jag söker till staff.Om jag skulle bli staff så hade dem andra staffsen fått mer tid till annat som att t.ex att rp och kanske hålla fler event.Jag vill också bli staff för att jag vill kunna hålla i roliga event/race. Det tycker jag själv är roligt men inte när det är folk som inte beter sig och därför kan det vara bra att ha fler staffs där som kan hålla koll på vad som händer under eventet/recet. Jag tror att jag skulle gilla att håla ett event.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle öka rp nivån det är jag säker på för att jag kommer ta reports, support snabbt osv så folk inte ska behöva vänta länge för att kunna få hjälp. Jag kommer även banna folk som inte kan bete sig och bryter mot regler för att kunna få en server där folk kan följa regler och inte är här bara för att trolla. Jag är även väldigt aktiv så jag har tid med att hålla koll på forumet, discorden och liknande så det skulle också gå snabbare om jag kommer in då jag är väldigt aktiv på forumet. Jag kommer göra allt för att servern skulle flytta på så bra som möjligt. Jag kommer att försöka få tex chefsjobbs ansvarig, wl ansvarig eller liknande för att kunna hjälpa servern extra mycket. Jag skulle lägga mesta av min tid på servern och dens utveckling. Rp nivån kommer även att öka då jag förklara flr alal om jag inte mörker va det gjort fel. Jag kommer förklara så det förstår va det var som var fel och hur de kan agera om detta förekommer igen så alla förstår hur man ska rp på servern så jag tror att rp nivån kan höjas rejält om man verkligen berättar för personer va det var som var fel och verkligen lägger ner tid på att hjälpa nya personer. Jag kommer alltid att ha något att göra och tar alla mina uppgifter seriöst och kommer inte priotera mina vänner i support eller liknande eller ge dom någon alls fördel. Servern betyder nycket för mig så jag vill kunna bidra med något tillbaks det gör att jag verkligen tar min uppgift seriöst när jag verkligen vill något. Folk kan bli besvikna och ta server lite oseriöst när de behöver sitta i support så länge vilket jag inte vill ska förekomma om jag blir staffs. Alla ska kunna ta servern seriöst och ha en bra rp nivå vilket är mitt mål.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja vet hur de fungerar

Har du några tidigare erfarenheter? ja

Vad kan du om skripts? Jag har lärt mig lite om scripts jag kan grunderna till det men jag kan inte jätte mycket men lär mig gärna mer om hur man gör.

Varför vill du bli staff? För jag vill bidra med något till servern och kunna ha något slags ansvar för att hjälpa mig hjälpa servern och detta ser jag som en extremt bra möjlighet att kunna hjälpa servern. Har flera vänner som säger att staff arbete är väldigt roligt också så jag ser bara positiva saker med detta jobbet. Det skulle vara roligt att även få hjälpa personer, träffa nya personer och hjälpa dom och kunna få hjälpa till att öka rp serverns rp nivå till max och kunna få hjälpa till på resan med denna servern. Jag vill även bli för att jag själv suttit i support länge eller skrivit massor av reports och aldrig fått hjälp så jag vill göra det jag kan för att andra inte ska få uppleva det också. Jag vill även kunna få ta större ansvar på servern och få komma djupare in på servern och få bidra med något till servern.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? absolut spelar inte på någon annan server ENDAST multistaden. och vill gärna hjälpa denna server för denna server är det bästa som finns.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja

Nekad.
(Huvud anledning inaktivitet)
Vänligen posta ansök igen om du fortfarande är intresserad(du behöver inte vänta)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka