Nekad emil1234 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: emil1234

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/svenssonid/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil#3602

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Gunnarson han är 25 år gammal och före detta doktor i sin andra stad som han lämnade så Jocke är ute efter att hitta ett jobb helst samma som det han hade i föra staden. Jocke är trevlig men han har rätt låg stubin han kan lätt bli arg. Men Jocke gillar inte dom som är på fel sida av samhället asså kriminella han sammarbetar gärna med polisen för att försöka få väck dom kriminella i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är pågrund av att jag kan delta med bra och rolig roleplay till denna servern tex. Roliga och realistiska senarios. Jag gillar Roleplay tycker det är kul och gillar denna servern riktigt mycket för staffsen är trevliga.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar Roleplay tycker det är kul och gillar denna servern riktigt mycket för staffsen är trevliga. Och gillar communityt på denna servern tycker det är skit kul.

Hur många timmar har du på FiveM? 1600 timmar

Hur hittade du Multistaden? Inne på fivems server listor.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har nog varit bannad en gång innan men har lärt mig av mitt misstag och det ska inte hända igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej kör inte på någon server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka