Nekad emil1234 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/svenssonid/

Ditt Hex-ID: 11000010762de49

Vad är din discord tagg? Emil#1896

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? Det var 10 dagar men det är 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag försökte sno en hoj och ägaren av hojen sprang fram och sparkade av mig jag sa sorry o väntade till dom gick därifrån sen sparkade jag på den och sprang iväg och sen blev jag bannad jag förstår att det ser konstigt ut men lite segt att bli bannad för en liten sak som detta liksom det är rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte sno en hoj och ägaren av hojen sprang fram och sparkade av mig jag sa sorry o väntade till dom gick därifrån sen sparkade jag på den och sprang iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban för man borde inte bli bannad för lallare när man rpar att man ska försöka sno en hoj lite segt liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit typ samma jag har blivit bannad innan för liksom man blir bannad direkt man gör något men har lärt mig av mina misstag att man inte får sno bilar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försöka sno hojen visste inte först att det var en regel men nu har jag läst dem och har lärt mig av mitt misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAPPPP

Har du läst våra regler? Ja

Känns ej som att du ångrar det du gjort fel och din överklagan har därför nekats.
Du kan göra en ny överklagan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka