Nekad emil1232010 | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil1232010

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? blacki_blacki

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil andersson och är 19 år gammal. Emil gillar att jobba som brandman och rädda folk han växte upp i norrland och ärvt sig namnet norre / norris. Emil växte upp med sin döda pappa greven och sin levande mamma karin. Emils pappa dog av bil. Emil har varit ledsen av sin döda pappa men e glad igen. Emil har mycket känslor för bilar och is hockey. Emil gillar mat. Emil gillar läsk. Emil ska flytta in till staden unive och bo med sin kompis emil karlson i en lyx villa. Emil ska bli mekaniker. Eller bli brandman. Emil hade en enkel uppväxt med glada föräldrar och fick mat i magen när han var hungrig
han ska bli brandman och hjälpa folk han är uppvuxen i grove stret och gillar vara med vänner hans favorit mat e sushi och gillar vara med vänner och vara creativ. jag kan ej skriva mer jag har deuxlei hjag kan snacka mer jag kan ej sitta längre och skriva d tar ltid och svårt o komma håg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Myucket då jag har social rp och ä bra på rpa jag kan det och går i kulturskola på teater i verkligen heten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul i scenario occh man behöver inte alltid vinna för att det ska va roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm är när man dödar utan anledning vdm är när man skör över folk och fearrp är när man värnr om sitt liv. var detta bra? annas kan jagskriva mer .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har gått på teater och spelat på servern valize i 2 dagar men blev skjutem och dödad hela tiden och dt var inte jätte rolig server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jahg e snäll

Kan jag få snacka mer i muntlig för jag har dexuleci och jag har svort för at skriva myket jag kan prata bra och utvecklar i samtal fick förra gången av tacos heyer han jag e jäte bra rpare

Nekad. Utveckla svaren på Vad kan du bidra med till serverns RP?. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka