Accepterad emil1232010 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil1232010

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199505438912/

Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0

Vad är din discord tagg? melo_FN eller melo fn

Vem var det som bannade dig? Hug0

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_20240411_142556.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka felakitgt staff dissa det var inget meningen eller riktat mot ngn men blev arg för min medlem ansökan blev nekad för 24 timmar igen efter det hade gått 24 timmar åt det och staffsen ville ej göra något åt det så jag skrev till Hug0 och skrev massa sen skrev han för mig att vänta i 24 timmar till och då så skrev jag okej men då är man ju lite dum i huvudet om man inte kan läsa eller göra reasearch som staff och det var inte mot ngn heller utan ett exempel på vaför blev nekad igen för 24 timmar och att man ej kan göra staff arbetet är man inkompetent / dum i huve och då skrev jag det då skicka han hejdå du får perm ban för att jag gjorde staff diss sen blev en lång konversation under och tillslut sa hugo att vi ska hoppa support och prata efter skolan men sen så blev jag taggad i dc och blev bannad av dcn och han blocka mig då skrev en vän till han för skulle kolla och då så säger han att jag hade blockat han. Och då vart jag p bannad från servern och jag blev arg för den anledningen tyckte jag var konstigt det var inte ens grovt enligt mig men om han tog det personligt och illa upp så sägerj ag förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i skolan och blev nekad av 24 timmar efter det hade gått 24 timmar och då så skrev jag och kompliterade och så skrev jag att man e dum i huve om man ej kan läsa och då tog han det som staff diss och blev p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban men tycker jag borde en till chans för den var ej riktat mot ngn utan det var mer bara ett exempel som inte var så grovt blev bara arg för ville så gärna bli medlem just igår så jag kunde bli brandman som min vän och hoppas att jah får en till chans och kunna ta intervjuer och spela bra rp på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte frågisatt utan bara tagit support senare och få hjälp jag hade bara väntat tills idag och gjort en ny ansökan idag istället ber om ursäkt om det jag gjorde det var fel av mig skulle aldrig sagt så även om det inte var menat var bara arg och tänkte inte vad jag skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och kommer ej göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka