Nekad emil1232010 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil1232010

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199505438912/

Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0

Vad är din discord tagg? blacki blacki

Vem var det som bannade dig? antoniomaric716 han har inte ens samma dc namn som steam

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-20 185129.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja en grabb sa att jag får 20000 om jag skojar med marja lisas så gick in dit med mask och sa am a rob sen tog av mig masken och hade vapen props eller ngt hade d i bilen och kunde ej ta bort dom vet ej vrf sen sa jag d va fake och visste ej hur man får bort och han sa att jag va rolig och bad om bilder så tog massa coola bilder sen banna grabben mig i 24 timmar för själv bad mig att göra så han kan ju ionte ens ta ett skämt dettta ska va min 3 bann men en annan grabb har lagtr en bann tagit bort den la en mildare la en längre sen en mildare igen och tog support efter allt han hade inte ens klipp när jag tydligen hotade eller slog och han heter Recless så han borde inte va staff helt ärligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skämtade med marja lisas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig han tvingade mig att ta bilder

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet väl inte han ville ha bilder så jag gav han bilder själv trodde jag han tyckte d va roligt jag e nte ens medlem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka