Nekad Emil123 | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198215112679/

Ditt Hex-ID: 11000010f30a7e7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Emil.#7993

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Det stod att jag bara var avstängd..

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft..

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning överhuvudtaget.. jag körde lite socialt RP som det kallas och blir bannad för ingen anledning alls... Jag vill bara rollspela och ha roligt och jag förstår inte riktigt.. det känns som att vissa inte förstår ordet "sunt förnuft".. mycket tråkigt..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med min polare på piren och bara hade det allmänt gött, lite socialt rollspelande med diverse människor.. min karaktär är väldigt hård mot människor och det kan uppfattas som att personer tar åt sig OOC, vilket inte alls är avsiktlig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban eftersom vi seriöst inte gjorde något överhuvudtaget.. jag vet inte vilka kriterium ni vill att man ska uppfylla för att det ska passa er. Jag har spelat detta länge och jag vet hur saker går till. Det är bara lite roligt att se på personers reaktioner till saker, men om det inte är passande så kan vi ju avta på det.. men det är som sagt ett karaktärsdrag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har alltid varit samma ban "Lallare".. och vissa gånger kanske det har sett ut så men det ska inte alls uppfattas så.. jag vill be om ursäkt för mitt kassa beteende ibland.. det är ju bara ett rollspel och man märker att personer tar åt sig OOC och tyvärr inte förstår sig på rollspelsvärlden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kanske.. men som sagt jag förstår inte problemet här och skulle gärna fått det förklarat av någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag ta till denna information och bättra mig.. men det är som sagt tradigt att om man snackar skit till en Admin (in-game) och dom bannar en..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka