Accepterad emil12 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Nilsson

Vad är ditt discord namn? Emilnilsson0317

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Erik Nilsson är en kille som drömt sen barn om att bli brandman ett yrke som Erik brinner för då Eriks pappa var brandman. Det börja i tidig ålder att Erik fick följa med sin pappa till brandstationen och titta. Erik under tidig ålder visste att det var detta han ville bli när han blev stor. Erik är en känslosam person som inte gillar att visa sina känslor. Då det hände lite tråkiga saker i Eriks uppväxt med en mamma som missbruka och förklarade för Erik att man skulle aldrig visa sina känslor. Det har satt en prägel på Erik att han vill motbevisa sin mamma att han kan bli något. Eriks intresse är att jobba men även gå ut och ta en öl med kollegorna på ledig tid. Att umgås med vänner tycker Erik är viktigt då man får det sociala sammanhanget också. Erik drömmer om att bo kvar i denna stad och uppfylla sin dröm om Brandman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst rollspel då jag inte gillar folk som lallar. Jag är en väldigt seriös spelare som går in 100 procent i alla scenarion och spelar på att det skall vara så verklighetstroget som möjligt hela tiden. Men kan även bidra med ett gott skratt i det sociala.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM=Man ska inte använda sitt fordon som vapen. RDM=Man dödar inte någon utan andledning . Sunt förnuft=Man ska tänka efter innan man gör något och tänka om man hade gjort det IRL. NLR (new life rule)= Om man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg vad som hände efter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag sperlar bara rollspel då jag älskar det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är extremt taggad till att börja spela på Unive. Ser väldigt mycket fram emot det.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timar på dig att ta den, Lycka till

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka