Nekad Emil070 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tholi1975

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Tholi1975

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Kassmo

Vad är ditt discord namn? Tholi1975#3692

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han är snäll och gillar att hjälpa folk med vad som hälst

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar spelet jätte mycket och det skulle vara roligare att spela med alla tillgångar man får när man är medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en populär server där många spelar samtidigt, det blir roligare om det är fler som spelar samtidigt och det är en server som är väldigt bra gjord.

Hur hittade du Unive? Jag såg många streamers som spelade på Unive och det såg roligt ut och jag ville testa och nu är jag fast för spelet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna prata med alla och att låssas att jag är vuxen och tar svåra beslut innan jag kommer i den situationen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska vara en person som har jobbat med alla jobb och kan köpa allt som jag vill ha på servern. Kunna köpa den där billen för x mycket pengar och kunna hjälpa det som precis börjat spela på Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag spelar på Unive 3-4 timmar om dagen kanske mer.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag för står

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka