Accepterad Emil070 | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tholi1975

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Kasmso

Vad är ditt discord namn? tholi1975

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fred Ekman. Han är född år 1999 i en liten by uppe i norra Sverige. Men på grund av att Fred blev misshandlad under hela hans uppväxt av sin pappa som var missbrukare. Så under hela Freds uppväxt har han haft det jobbigt med sin pappa för han har aldrig fått ett bra band mellan dem och de funkade aldrig med varandra. Så när Fred blev myndig och fick bästeman över sig själv så jobbade han hårt för att tjäna upp dem pengarna för att kunna köpa en enkelbiljett från den byn där han bode och växte upp i till staden Unive. Men biljetten kostade multum så Fred behövde jobba i mer än fem år för att ha råd med hans planer att fly från hans hembyn till ett nytt liv i Unive och få en nystart i sitt liv. Men det tog sin lilla tid för han att tjäna ihop pengarna för det jobbet han hade tjänade man inte mycket på och hans idiot till pappa tog ibland pengarna från Fred för att köpa alcohol och andra dåliga substanser. Så när Fred hade råd tillslut så packade han det lilla han ägde och drog iväg till hans nya liv i Unive där han kan bo i lugn och ro med nya vänner och skaffa ett riktigt jobb som man tjänar en summa som man kan leva på. Och hittills så har Fred träffat några bra vänner som är trevliga. Så nu bor Fred i staden Unive och har gjort det inte så länge men han vet innerst inne att han kommer trivas och hoppas att han får fler nya vänner och ett jobb som är roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en spelare som vet hur man Roleplayar. För att jag spelade på Unive förut för ett år sedan med en annan karaktär och nu vet jag hur jag ska bygga vidare på min nya karaktär och genom det skapa nya och minnesvärda scenarion som kommer att få RP serven till en helt annan nivå inte bara för mig men också för alla dem andra som är och medverkar i serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man agerar eller tar beslut som gynnar den andra personen istället för att bara tänka på sina egna intressen eller fördelar. T.ex att jag inte skjuter en gisslan på direkten och fly istället så bygger jag upp ett gisslandrama som blir mer spännande att vara inblanda i både för mig och alla med och mot parter

Hur hittade du Unive? Fick höra om Unive från kompisar och Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka