Nekad Emil070 | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tholi1975

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Tholi1975

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Kassmo

Vad är ditt discord namn? Tholi1975#3692

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Poffe Karlsson är 21 år gammal, precis flyttat in i staden Unive. Innan gick han och pluggade på ett gymnasium i grannstaden, där han växte upp. Där pluggade han på ekonom linjen och han gick ut för några månader sedan. Men nu ville han flytta hemifrån så det blev till den här staden. Nu jobbar han som reporter men ansöker att börja jobba på Merkonomen eller falk för han gillar och är bra på hjälpa folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att det är en väldigt roligt spel och det skulle vara roligare om jag blev medlem för då har man mer tillgångar och då kan man spela upp sin karaktär bättre och snabbare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en populär server och den är väldigt bra organiserad. Det är också bra att det kan spela 500 spelare samtidigt för då blir det lite mer inlevelse när man spelar med fler personer för att då liknar det en stad.

Hur hittade du Unive? Jag blev intresserad av Unive för ett halv år sen när jag såg många streamers på twitch och det såg väldigt roligt ut och när jag testade så älskade jag det och nu är jag fast för det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att jag ska kunna prata med alla och inte vara blyg och att jag ska utveckla min rollspels förmåga

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att jag sak kunna köpa allt jag vill på Unive och att jag ska ha många vänner där jag kan vända mig till om jag behöver hjälp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv dagligen, mer är 3 timmar per dag. Men jag kommer vara mer aktiv för min kompis har också börjat spela på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka