Nekad Emil zettersrom | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil zettersrom

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? a64xz

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil persson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, eftertänksam, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil persson växte upp i en arbetarfamilj och lärde sig tidigt värdet av hårt arbete. Efter att ha haft olika småjobb inom transport och lager började han intressera sig för stadens mer strukturerade yrken. Han har en stark vilja att bygga upp ett stabilt liv och lämna ett stökigare förflutet bakom sig. Framåt vill han etablera sig inom ett seriöst yrke, exempelvis inom transport eller säkerhet, och skapa kontakter som hjälper honom växa både ekonomiskt och socialt. Målet är att en dag kunna starta eget och bidra positivt till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med seriös och realistisk RP där fokus ligger på story och samarbete. Jag skapar gärna långsiktiga scenarion och anpassar mig efter situationer så att fler spelare kan bli involverade. Jag håller mig till min karaktär och försöker alltid bidra till en rolig och trovärdig upplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan även låta motparten få övertag om det passar situationen. RP handlar om att skapa en bra historia tillsammans, inte om att “vinna”. Man ska spela realistiskt och ibland acceptera förlust för att utveckla scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, tidigare har jag gjort mindre misstag som att agera för snabbt i ett scenario. Jag tog till mig feedback från staff och lärde mig vikten av att ta det lugnt, läsa av situationer bättre och alltid prioritera RP-kvalitet framför

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid värna om realistisk RP och undvika orealistiskt beteende (powergaming). Metagaming är förbjudet, alltså att använda information utanför spelet i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet inte !

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till Serverns RP

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ber om intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka