Nekad Emil.T | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.T

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilthorsell

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter allan valander

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och bra på att hantera stressiga situationer

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund sen tidigare ha varit att jag har varit polis i LSDFR och min framtid är att kunna bli chef inom polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa trygghet i staden,vara hjälpsam och skapa en bra och rolig RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i FiveM innebär att du sätter realistisk och trovärdig rollspelssituation före din egen framgång. Du utgår från att motparten agerar smart och i sitt eget intresse, och du accepterar utfall som kan vara negativa för din karaktär om det är det mest rimliga i situationen. Målet är inte att “vinna” varje scenario, utan att skapa bra RP med konsekvenser, spänning och samspel. Det kan till exempel betyda att kapitulera vid tydligt underläge, spela skador och rädsla på ett trovärdigt sätt, eller låta motpartens plan lyckas om den är väl genomförd. På så sätt bidrar du till en bättre helhet och mer engagerande rollspel för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brytit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming= Du kan inte springa runt efter att ha blivit svårt skadad, ta orimligt mycket stryk eller utföra handlingar som en vanlig människa inte hade klarat. och RDM betyder Du får inte döda eller skada andra utan giltig RP-anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-02-02. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka