Emil.T | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Emil.T

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: emilthorsell

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive för jag verkligen älskar servern och vill vara med och göra nytta. Jag vill göra så att alla får en ny och bättre upplevels och mer RP. För RP är lite si då där just nu och vara med och få den bra. Jag är en lugn person som behandlar alla med respekt. Jag gillar att hjälpa folk då jag har väldigt mycket erfarenhet kring det. Jag behandlar alla lika bra både i support oh ingame. Jag är bra på att hantera stress och pratar med en lugn ton men ändå så det förstår om det skulle vara nått.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker generellt att allt fungerar bra men det finns saker som behöver för bättras angående rp och kriminell. Har sett många som c loggar och många jobb där jag tycker att rp behöver bli bättre.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska speca mer personer och hålla mer koll på personer som inte kan bete sig eller har fått tidigare varningar eller liknade så vi vet vilka vi ska hålla koll på.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att behandla alla lika bra, Visa respekt och bemöta alla med respekt. Vara aktiv och prata med en bra attityd. Man ska kunna hantera stress och kritik. Man använder sina perms när det behövs och inte absuar dom

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag är inne så kommer jag att rp som staff och polis men mest staff eftersom att det är det jag brinner för. När jag inte rpar så kommer jag väl göra det som jag gör dagligen och inte tänka så mycket på staff arbetet men om någon skulle behöva hjälp eller nått i pm så svarar jag såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 4 månader nu med lite mellan rum

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vädligt mycket erfarenheter kring staff arbete

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det som jag inte har klickat i, Känner mig inte redo än

Tillbaka