Nekad Emil Ryden | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Ryden

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271128115/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Ryden

Vad är ditt discord namn? Emil1#1317

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll och trevlig. Han älskar att meka med bilar och heter jimmie karlsson. Han var kriminell för i tiden men nu har han fått jobb med bilar och brinner för sitt jobb!!

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till servern och göra mitt jobb som autoexpert extremt bra och jobba hela tiden!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker multistaden är den bästa servern!

Hur många timmar har du på FiveM? 1400

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta den i juli i somras och började spela här

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? AA ganska många gånger men har tagit lär dom nu och är inte kriminell!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Neej bara multristaden!

"Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll och trevlig. Han älskar att meka med bilar och heter jimmie karlsson. Han var kriminell för i tiden men nu har han fått jobb med bilar och brinner för sitt jobb!! " Glömde du inte att hen gillar att bli bannad?

MvH Tedde

"Berätta om din karaktär. Min karaktär är snäll och trevlig. Han älskar att meka med bilar och heter jimmie karlsson. Han var kriminell för i tiden men nu har han fått jobb med bilar och brinner för sitt jobb!! " Glömde du inte att hen gillar att bli bannad?

MvH Tedde
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? AA ganska många gånger men har tagit lär dom nu och är inte kriminell! ( han skriver själv att han vart bannad många gånger så fattar it ens varför du ska börja snacka om hans bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka