Accepterad Emil Ryden | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Ryden

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
9
Användarnamn: Emil Ryden

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271128115/

Vad är din discord tagg? Emil Ryden#1317

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag vart bannad för powergaming. Vi var i ett stort senario och det var ett gäng krig och dem poppa 2 däck på vår bil så åkte vi på torget påväg till vagos och skulle hämta en ny bil så vart jag bannad för powergaming snälla det var ett stort senario och jag hade punka men 1 varning inte en ban mitt i ett senario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart det. Vi var i ett stort senario och det var ett gäng krig och dem poppa 2 däck på vår bil så åkte vi på torget påväg till vagos och skulle hämta en ny bil så vart jag bannad för powergaming snälla det var ett stort senario och jag hade punka men 1 varning inte en ban mitt i ett senario. Jag visste inte om det och ja gber så hemst mycket om ursäkt!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. MM några gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt raka vägen till vagos

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa fixa punkan på en gång

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.

Det var jag som la banen, och scenariot var avslutat och du fortsatt att åka med dina 2 punkterade däck utan att göra nånting åt det.
Du kunde knappt kontrollera bilen vilket ledde till en ban och det var endast 1 dag. Men eftersom du verkar insett ditt fel så ger jag dig en ny chans :)

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka