Emil Ryden | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil Ryden

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
9
Användarnamn: Emil Ryden

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271128115/

Vad är din discord tagg? Emil Ryden#1317

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Fråga inte om gun

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart det var en felaktig gun. Det var en staff som sa att han hade en gun så sa jag "kan man få köpa den hehe" Och hoppa ur bilen direkt efter och åkte på ban för fail rp liksom jag var inte direkt seriös.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. AA lite green zone saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaa att inte skoja med han nästa gång kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att inte skojja

Har du läst våra regler? Ja

Jag satt i en bil i en greenzone och du kommer från ingenstans och hoppar in i bilen, bad dig hoppa ut 5-10 gånger men du vägrade att lyssna och ville enbart ha skjuts till bärgaren. Sedan vart de nog och jag sa ”hoppa ut innan jag skjuter dig”. Du reagerade inte ens, därefter frågar du ”får jag köpa din Gun”, failRP vid två situationer, att du inte inser ditt fel är problemet.

latcoman du behöver inte säga ”hoppa ut innan jag skjuter dig” på greenzone

Visst att hoppa in i bilen men det med gunen kan du ju inte ta seriöst för jag var inte direkt seriös hade jag varit det så hade jag suttit kvar i bilen

latcoman du behöver inte säga ”hoppa ut innan jag skjuter dig” på greenzone
Ta gärna reda på information innan du skriver, när jag rikta Gun var jag långt ifrån greenzone.

men komigen ta inte det så seriöst med gunen jag skojade ju och man hörde det på min ton...

Tillbaka