- Meddelanden
- 141
- Reaction score
- 9
Användarnamn: Emil Ryden
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271128115/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Emil Ryden
Vad är din discord tagg? Emil1#1317
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krocka och rullade iväg med bilen och staffsen trodde väll att jag försökte köra iväg
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en stulen merca och åkte ganska snabbt och vålta på en stolpe
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej helt klart rätt om dem trode jag körde iväg
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. A att rp att du krockar hela tin
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Naa typ skrivit /me blablabla typ
Har du lärt dig någonting efter din ban? A föfan
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271128115/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Emil Ryden
Vad är din discord tagg? Emil1#1317
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krocka och rullade iväg med bilen och staffsen trodde väll att jag försökte köra iväg
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en stulen merca och åkte ganska snabbt och vålta på en stolpe
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej helt klart rätt om dem trode jag körde iväg
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. A att rp att du krockar hela tin
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Naa typ skrivit /me blablabla typ
Har du lärt dig någonting efter din ban? A föfan
Har du läst våra regler? Ja