Nekad emil pålsson | Medlem ansökning [elnur]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil pålsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198306915937/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Pålsson

Vad är ditt discord namn? Kinabäbis

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. min gubbe är från norr i sverige. Han är 19 år och han är ofta glad och snäll. I skolan så fick han ganska bra betyg och jobbar idag som reporter. Han har ingen kontakt me sina föräldrar längre för han drog hemifrån så fort han fylt 18. innan han drog hemifrån så bodde han i umeå med sina föräldrar Hasse nilsson och Greta paulsson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för då kan jag skriva på twitter och på blocket. Med Medlemskap kan jag också köpa jaktlicens och dra ut jaga djur. Och utväckla mitt rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hittar inte nån lika bra server som univie. de är den bästa svenska server på fiveM.

Hur hittade du Unive? Hittade på twitch. kollade på en streamer som spelade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? vill skapa en minnesvärd karaktär och utväckla mitt rollspel. Jag vill vara känd i stan för att gå runt och prata med vem som helst

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra denna RP server ännu bättre än vad den är genom att ta det seriöst helatiden
och utväckla mitt rollspel så gott de går och ha roligt me polare och skapa bra miljö för alla åldrar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka