emil on top
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil
Vad är ditt discord namn? timmah, kod 7399
Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2005
Berätta om din karaktär. min gubbe kommer hetta åke anderson
ålder: 30 fyller år i maj 31
hans bakgound är att hans föräldrar var väldigt fattiga när dom hade åke
Åke blir lätt rädd av små ljud.
och Åke kommer tycka om att hålla på med bilar
så om Åke kan jobba som en bil mekaniker så hade det varit bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer alltid vara med i vad som händer och som jag sa tidigar så kan jag jobba som en bil mekaniker
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att kan kanske kan hjälpa en i nöden?
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag man inte får grifa andra personer och att man ska spela verkligt
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat lite fivem tidigare men inte på unive
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är snäll och alltid glad
Vad är ditt discord namn? timmah, kod 7399
Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2005
Berätta om din karaktär. min gubbe kommer hetta åke anderson
ålder: 30 fyller år i maj 31
hans bakgound är att hans föräldrar var väldigt fattiga när dom hade åke
Åke blir lätt rädd av små ljud.
och Åke kommer tycka om att hålla på med bilar
så om Åke kan jobba som en bil mekaniker så hade det varit bra
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer alltid vara med i vad som händer och som jag sa tidigar så kan jag jobba som en bil mekaniker
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att kan kanske kan hjälpa en i nöden?
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag man inte får grifa andra personer och att man ska spela verkligt
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat lite fivem tidigare men inte på unive
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är snäll och alltid glad