Nekad Emil mrpringle | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473148235/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a2cc14b

Vad är din discord tagg? pringles2121iiiiii

Vem var det som bannade dig? klaksko

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-28 204419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bror ja blev misstänkt för moddar fanns it ens bevis jag vill se d har it ens mod pc checka mig om ni vill assså ba för jag hade ett vapen på mig hur fan moddar jag för jag tog fram d ut ur mitt inventory? felaktig ban jag vill bli unbannad 320 och detta e så sjukt varför nekar ni mig har lagt över 5k på denna server och ni dissar mig så här bara va fan gjorde jag ens ni unbannade mig ja kom in hade vapen på mig skulle stasha de och boom ni tror ja spawna vapnet?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. klaksk bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
grejen är ju att jag har inte fuskat på servern och när jag spelar lägger jag ner pengar på gäng krim ped import och massa grejer när jag väl e medlem de gör jag oxå de har ni säkert sett har slösat as mkt på detta server sen känns d inte riktigt kul att betala de ja kan köpa krim och ped och de av för att bli unbannad för ngt jag inte gjort?

1990kr är det som gäller.
men hur de ju scam? ja har ju inte ens fuskat ja vill gärna se bevis och klipp själv spenderar ja typ 500kr i månaden när ja spelar på servern ni kmr ändå tjäna in de? de inte så att ja e icke medlem och kör klart ja köper krim och allt ni kmr ju tjäna på de bara?

men hur de ju scam? ja har ju inte ens fuskat ja vill gärna se bevis och klipp själv spenderar ja typ 500kr i månaden när ja spelar på servern ni kmr ändå tjäna in de? de inte så att ja e icke medlem och kör klart ja köper krim och allt ni kmr ju tjäna på de bara?
Tar det som ett nej till erbjudandet då?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka