Accepterad Emil mrpringle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199505438912/

Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0

Vad är din discord tagg? pringles2121iiiiii

Vem var det som bannade dig? Klaksko

Bild på banmeddelande: D37AD6DB-AD73-4102-B911-0AD7449974B6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va en jobbig skitig liten unge som va 13 bast och höll på och tro jag va rolig och bröt mot regler och betedde mig som sket. Men e ju 16 nu och utvecklats lite mer mognare kan man säga jag e väldigt sugen på komma tbx e intressrad av rpn igen och ska bete mig vette fan va jag har hållt på egentligen men jag bröt säkert mot reglerna nu har jag väntat 1 års ban 1 år kvar men känner mig mogen och redo för att rpa normalt igen och skulle varit väldigt roligt om ni lät mig köra igen :D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte exakt vad som hände tyvärr kan utveckla muntligt ellr ngt om ni kan förklara för mig e både banand från discord också skulle vart coolt om ni kunde fixa mig t dc och unban fiveM om ni vill asså tycker jag förtjänat min tid oavsett vad jag gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En rätt ban ja gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. flera gånger när jag spelade som en idiot jag minns knappast mina dumheter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? betett mig mognare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja du de kan man säga har varit borta 1 år och lärt mig och mognat väldigt mycket kan man säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har tänkt på när jag blir unbannad att få ideer om skapa upp mitt gamla gäng igen som hette blanco har massa roliga planer har också hittat en snygg import och en ped

e bannad från dc också så om jag blir godkänd så glöm ej unbanna mig där me :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka