Nekad Emil mrpringle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Steam Community :: ej backa

Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0

Vad är din discord tagg? pringles2121iiiiii

Vem var det som bannade dig? klaksko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 78801-ee2f8780bdb32f468a264378263a3d67.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt orkar jag inte forsätta mer att hålla på jag vill bara att ni ska hjälpa mig för jag ska inte ens vara bannad och jag vet inte varför jag e bannad för fusk kan jag få se och höra och få bevis och anledning till att jag e bannad för fusk för jag har inte fuskat och 320 jag vet att du har bannat Malte för fusk förra året för kollade igenom gamla ban överklagningar men jag har ju spelat ni har ju sätt mig spela och jag har ju spelat unive från somras ngn gång och då blev jag ju helt plötsligt bannad för fusk och jag har ju inte fuskat och om ni har bannat mig för de Malte gjorde förra året? Jag har 2 incidenter där jag tror ni kan ha bannat mig för fusk och båda har jag bevis på felaktigt bubbel gum unbannade till och med mig för jag visade klippet och det var anticheat när jag var vid auto experten där min karaktär jobbade och där så behövde jag dricka så jag inte svälte ig och då så såg jag 60 kaffe och jag va förvirrad prövade ta upp de och blev anticheat bannad för inventory cheat eller va de är. Blev också bannad av wux anticheat när en vän jag känner skickade en grafik mod som såg coolt ut och ja de va realistiskt de va från YNB YBN eller va han heter och de funkade i rsm freeroam ocn massa o pröva gå in på unive de va då jag också blev AC bannad. Men nu så vill jag verkligen bli unbannad och bli krim för har aldrig varit de och nyss fått pengar för de också pratade om de i somras och skulle jobba för de och har pengarna nu och jag blev bannad och de så ledsamt för jag har inte fuskat och jag vill att ni kollar nogrannt om bannen för jag har inte fuskat och 320 kan du skriva och svara på överklagan här för att förklara och säga till mig varför jag inte blir unbannad och vad de va jag gjorde och varför du säger att jag fuskat? tack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inte hemma utan va i väg på hockey läger sen kom tbx söndagen efter och var tydligen Klaksko bannad i 2 år och de kom som en shock gjorde även ban övkleraningar tillslut fick jag svar av 320 och skrev att jag hade fuskat samt så varför nekar och svarar ludde på denna klaksko bannen för han kan ändå inte unbanna och de med klaksko de ju bara 320 så kan du 320 nu svara och förklara för mig jag fattar verkligen inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt då jag aldrig använt fusk jag kan samt inte göra ett eget konto för mitt konto emil123 eller va de va blev bannat och kan ej göra nytt konto så ja jag är på Maltes konto och jag tror vi detta fall ni vet vem Malte är de är min storebror han är född 2010 och spelar typ aldrig om han spelar så är de antigen VR eller Cod vad jag vet. Han bryr sig inte om jag skriver på hans unive konto eller forums konto eler vad det heter men nu skriver jag här och jag undrar varför jag är bannad samt skulle de uppskattas om ni unbanna mitt konto så jag kan skriva där ist

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad 12 gånger men tydligen står de 64 vad jag minns senaste gången jag kollade och det är exakt samma som Maltes banns och innan de stog 64 banns så stog de 12 och jag har blivit bannad 12 gånger Malte har blivit bannad 64 gånger men bara för vi har samma ip så borde inte jag va bannad för saker han e banand för och varför banna ni mig för fusk snälla förklara och berätta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag har aldrig fuskat och jag var inte ens hemma när jag blev bannad jag och Malte va på hockey lägger i gimo under hela helgen från fredagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag antar inte för jag har inte fuskat eller gjort något för att få denna bann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka