Nekad Emil Mattsson | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagberg1

Unive - Helper
Meddelanden
93
Reaction score
40
Ange ditt födelsedatum: 12 Maj 2008

Vad heter du på discord? y.o.F.h.R.c 🦍| Emil Mattsson#0053

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 7000+

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är aktiv på morgonen oftast i 3 timmar. På kvällen är jag cirkla aktiv 5 timmar. Så då cirka 8h per dag. Iblan så kan jag vara aktiv längre ibland

Vad heter du? Ig heter min karaktär Ajlo Lundqvist, lrl heter jag Emil Mattsson

Hur gammal är du? Jag är född 2008-05-12

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkuning. Det är så att min karaktär simmade väldigt mycket när han var liten och tävlade till och med ibland. Han har kört swimrun och har tävlar i en ironman. Han är väldigt stark och kan hjälpa till it senarion när det behövs tuff styrka. Så ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att testa på något nytt för att jag har varit krim nu i över ett halvår och tröttnat på de. Det skulle vara väldigt kull och testa på att jobba inom koren dels för att se den andrasidan av rpn och kunna se hur det är att vara på den goda sidan av lagen. Det är väldigt många personer som börjar på den kriminella sidan och jag vill att det ska vara mer folk som blir poliser. Jag tycker det är kollt att kunna bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att arbeta som polis ska alltid vara en trygghet och ordning i staden eller samhället. och att det är så lite kriminella som möjligt. Det är viktigt att alltid vara en trevlig kollega som står upp för sina kollegor eller anställda. Det är alltid viktigt att sköta sitt job som polis. En polis ska alltid kunna ta kritik för att bli bättre av kolegor eller personer som e ute på gatan. Man ska alltid visa hänsyn till personer på tex piren.

Vad vet du om yrket i helhet? Man ska alltid känna sig trygg i sammlället och inte känna sig hotad för då finns polisen alltid där. Ibland är det så att folk är lite räddare på nätterna för då pågår det lite mer kriminalitit och då ska vi i kåren alltid finnas där för att kunna hjälpa till. Jag har en del koll på tjänstevapen som andvänds i svarige är P225,p226,p228,p229,p239 det beror på hur mydigheten.

Har du några tidigare erfarenheter? Nja kan grundlagarna. Regeringsformen, successionsordningen, tryckfrihetordingingern och yttrandefrihetsordningen.

Hur är du som person? Jag är trevlig att prata med pratglad, snäll har mycket energi, gillar att träffa nya folk, lära mig nya saker, alltid finnas där for koren.

Är det något vi bör veta om dig? nep

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka