Inaktuell Emil Mattsson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagberg1

Unive - Helper
Meddelanden
93
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mattsson

Ditt discordnamn: y.o.F.h.R.c 🦍#0053

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Det är så att jag har tröttnat på den vanliga rpn på unive och ville testa något nytt. Jag vill vara staff för att se andras perspektiv av rp och när dom rpar. Jag tror att jag hade vart en riktigt bra staff för att jag är bra på att sjöta det jag ska. Jag är mogen av mig för att klara av staff arbetet. Jag har sätt medlemar som inte kan rpa och behöver höja den och då kan man hjälpa dom att kunna höja sin rp nivå. Jag vill ha ett hårt jobb p fivem som jag kan tryggas med. Mitt mål med staff är att få mer insikt på den sosiala rpn och samt kunna a kul med stafftimet. Jag har varit servervakt innan och jag tycket det var kull att kunna få tjänna den tjänslan och nu skulle jag vilja bli staff. Mitt mål med staff yrket är att skaffa trogna kollegor samtidigt jag har roligt. Ansökningen till staff var ett självklart val enligt mig nu när jag har rp inom unives i ca 1 år nu. Det jag vill fokusera med staffarbetet är mest medlemars rp för att jag vill att dom flästa ska kunna höja sin rp nivå. Jag vill visa philip vad jag kan erbjuda för unive och kunna bidra med ett gått samvete för alla nya spelare som kommer in.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Tisdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Onsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Torsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Fredag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Lördag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Söndag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 700h + ca 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfarenhet inom staff för att jag har kolla på 320 streams och har varit servervakt. Jag haft mycket kontakt med en staff som har varit mod och han har lärt mig mycket om unive och staffarbeten

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det är nog Jobb ansvarig för att jag inte har så mycket koll på de olika jobben som finns i unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka